Биологиядан интеллект карта материалдары 
(8 сынып)

Биологиядан интеллект карта материалдары 
(8 сынып)

Биология -

өмірді зерттейтін ғылым. Оның әрбір бөлімі адамзаттың табиғатқа деген көзқарасын тереңдетіп, әлемнің қаншалықты күрделі және әсем екенін түсінуге мүмкіндік береді. Биология интеллект картасы табиғаттың түрлі құбылыстарын біріктіріп, оларды түсіну мен зерттеу жолында пайдалы құрал болып табылады.



Авторлық жұмыс, интеллект карта - бұл биология пәні 8 сыныпқа арналған. Жұмыстың негізгі мақсаты - биология сабағындағы әр сабақтың, әр тақырыптың мән мағынасын осы интеллект картаны қолдану арқылы мұғалімдердің жұмысын жеңілдету және білім алушылардың тақырыпты оңай түсінуі болып табылады. Әр бөлімде тақырыпты ашуға негізделген интеллект карта орналасқан, сіздердің өткізетін сабақтарыңызға және оқушыларға пайдалы боламыз деген сенімдеміз!

Бұл сайт 8-сынып оқушыларына арналған биология пәні бойынша оқу материалы ретінде әзірленді.
Сайт Абай атындағы Қазақ ұлттық университетінің студенттері дайындаған дипломдық жұмыстың практикалық бөлігі болып табылады.
Сайттың мазмұны мектеп бағдарламасына сай құрылып, оқушыларға биология пәнін жеңіл әрі тиімді меңгеруге көмектесуді мақсат етеді.

Пірәлі Назерке Полатқызы
Пірәлі Назерке Полатқызы
Сейтбек Ажар
Сейтбек Ажар
Серікбай Альбина
Серікбай Альбина

2025 жыл

§1. Прокариот және эукариот жасушаларының Урок 1
§2. Өсімдіктер мен жануарлардың ұлпаларын Урок 2
§3. Жасушаның органикалық заттары: полимерлер Урок 3
§4. Көмірсулар мен липидтер. Олардың қасиеті Урок 4
§5. Нәруыздар. Олардың қасиеті мен қызметі Урок 5
§6. Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері Урок 6
§7. Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше Урок 7
§8. Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер Урок 8
§9. Жануарлардың басым типтері мен олардың Урок 9
§10. Жануарлардың асқорыту жүйесі Урок 10
§11. Тістердің құрылысы мен қызметі, олардың Урок 11
§12. Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы Урок 12
§13. Асқазан-ішек жолдарының аурулары және Урок 13
§14. Дәрумендер – олардың сипаттамасы және оларды жіктеу .......62 Урок 14
§15. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің Урок 15
§16. Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы Урок 16
§17. Қанның құрамы мен қызметі Урок 17
§18. Иммунитет. Гуморальдық және Урок 18
§19. Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу Урок 19
§20. Туа біткен және жүре пайда болған Урок 20
§21. Қан топтары және қан құю. Резус-фактор Урок 21
§22. Жануарлардың жүрек-қан тамырлары Урок 22
§23. Қан тамырлары жүйесінің түрлері және Урок 23
§24. Жүрек-қан тамырлары жүйесінің аурулары Урок 24
§25. Газ алмасу Урок 25
§26. Тыныс алу және тыныс шығару механизмдері. Урок 26
§27. Өкпе жұмысының көрсеткіштері. Тыныс алу гигиенасы Урок 27
§28. Шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы Урок 28
§29. Терінің құрылысы мен қызметі, оның маңызы
§30. Тері аурулары және гигиенасы Урок 30
§31. Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл Урок 31
§32. Сүйектің макро және микроскопиялық Урок 32
§33. Сүйектердің байланысу типтері Урок 33
§34. Буынның құрылысы мен қызметі Урок 34
§35. Бұлшық ет ұлпаларының құрылысы мен қызметі. Урок 35
§36. Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және Урок 36
§37. Тік жүруге байланысты адам қозғалуының Урок 37
§38. Көру мүшесінің құрылысы мен гигиенасы Урок 38
§39. Есту мүшесінің құрылысы мен гигиенасы Урок 39
§40. Есту және көру рецепторлары Урок 40
§41. Гормондар арқылы гуморальды реттелу Урок 41
§42. Эндокринді безінің қызметі және оларға Урок 42
§43. Адам денесінің рецепторлары Урок 43
§44. Жылу реттеудегі терінің рөлі Урок 44
§45. Митоз және мейоз, олардың биологиялық Урок 45
§46. Тірі ағзалардың көбею түрлері Урок 46
§47. Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі Урок 47
§48. Ашықтұқымды және жабықтұқымды Урок 48
§49. Мүшелер жүйесінің дамуы – эмбриогенездің Урок 49
§50. Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік Урок 50
§51. Қолдан сұрыптау Урок 51
§52. Мәдени өсімдіктер мен үй жануарларының Урок 52
§53. Қазақстандағы селекция жетістіктері Урок 53
§54. Экожүйелердің құрамбөліктері. Су және құрлық Урок 54
§55. Популяция – оның экологиялық сипаттамасы Урок 55
§56. Тірі ағзалардың өзара қарым-қатынас Урок 56
§57. Тірі ағзалардың бір-біріне жағымсыз әсерлері Урок 57
§58. Тірі ағзалардың қоршаған орта жағдайларына Урок 58
§59. Адамның табиғаттағы рөлі Урок 59
§60. Қазақстанның экологиялық мәселелері . Урок 60